Piękno jest w każdej z nas

Dieta Cambridge

Główne posiłki diety Cambridge to zupki z proszku

Któż z nas nie słyszał o diecie Cambridge, te słynne zupki w charakterystycznych torebkach zostały wypróbowane przez wiele osób na całym świecie. Zaletą diety Cambridge jest niewątpliwie to, że nie trzeba stać w kuchni i przygotowywać posiłki, tutaj wystarczy zalać zupkę i ją zjeść o odpowiedniej porze. Dieta Cambridge jest bardzo dobra dla osób zabieganych a chcących w szybkim czasie zobaczyc efekty odchudzania w swoim odbiciu w lustrze jak i na wadze.

Dieta Cambridge pozwala nie tylko stracić kilka zbędnych kilogramów ale również umożliwia przez długi czas utrzymać zniewalająco szczupłą sylwetkę. Dieta Cambridge opiera się na trzech specjalnie przygotowanych posiłkach dla kobiet lub czterech dla panów w formie zupek, napoi oraz batonów.

Produkty do spożywania w diecie Cambridge są niskoenergetyczne, spożywanie ich przez okres około 3 tygodni prowadzi do szybkiej przemiany materii.

Dieta Cambridge oparta jest na białku. Główne posiłki diety Cambridge to zupki z proszku, które są rozpuszczalne w wodzie. Zupki te są zapakowane w odrębne papierowe torebki. Po rozpuszczeniu w około szklance ciepłej wody zupki diety Cambridge są gotowe do spożycia.

Przy diecie Cambridge posiłki muszą być spożywane zgodnie z zaleceniami dietetyka. Każdy posiłek diety Cambridge odpowiada 1/3 dziennego zapotrzebowania organizmu składniki mineralne, witaminy oraz białko.

W diecie Cambridge podstawą jest picie dużej ilości płynów najlepiej jak to będzie niegazowana woda – około 2 litry. Stosując dietę Cambridge nie można pod żadnym pozorem pić alkoholu, ani napojów z kofeiną. Do posiłków diety Cambridge, zwłaszcza gdy mamy zaparcia można, dodać łyżkę otrąb owsianych.

Stosując dietę Cambridge można stracić aż 10 kilogramów nadwagi w jednym cyklu.

Przykładowy cykl diety Cambridge – 3 tygodnie należy ściśle przestrzegać dietę Cambridge, a zaraz po zakończeniu jeszcze dwa tygodnie diety mieszanej.

Ścisła dieta Cambridge polega na przyjmowaniu jedynie produktów Cambridge, wyłącznie zupek, koktajli, a także batonów. Nie może być stosowana dłużej niż 3 tygodnie.

Dieta mieszana polega na tym aby zastąpić część posiłków zwykłych w ciągu dnia na produkty diety Cambridge. Dieta Cambridge dostarcza naszemu organizmowi wszystkie niezbędne elementy właściwego odżywiania. W ciągu dnia można spożyć od 400 do 500 kalorii. Dieta Cambridge jest wystarczającym źródłem odżywiania.

Gdy nie będziemy nic podjadać, i gdy będziemy pić dużo wody, wtedy średnio traci się na diecie ok. 3 kilogramy tygodniowo. Diety Cambridge nie są przeznaczone dla kobiety w ciąży i dla matek karmiących piersią, jednak nie jest ona absolutnie zabroniona, najlepiej skonsultować się z dietetykiem lub lekarzem. Dieta Cambridge nie jest także przeznaczona dla osób w wieku poniżej 14 lat i dla osób z głęboką depresją. Dieta Cambridge również nie jest polecana dla ludzi chorych na anoreksję, bulimię czy też dla osób, które mają uczulenie na białko w mleku.

Dietę Cambridge należy stosować pod fachowym okiem dietetyków. Dlatego zanim zaczniemy stosować dietę cambridge warto udać się do odpowiedniego specjalisty i porozmawiać na temat swojego odchudzania, ewentualnych chorób i przeciwwskazań do stosowania diety cambridge.

Comments are closed.